§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów maszyn przemysłowych, części zamiennych i akcesoriów do przemysłowych urządzeń pralniczych. Zlecenia usług serwisowych, naprawy maszyn lub wymiany podzespołów.
2. Właścicielem jest P.U.T. ALBA-SERVICE Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Nugat 4, wpisana do KRS pod numerem 0000120759.
3. Korzystanie z usług i produktów oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
§2. Zasady składania zamówień
1. Zamówienia można składać poprzez wiadomość mailowa skierowana na: biuro@alba.waw.pl lub jan@alba.waw.pl.
2. Warunkiem realizacji zamówienia maszyn przemysłowych jest potwierdzenie mailowe i ustalenie szczegółów zamówienia podczas korespondencji.
3. Warunkiem realizacji zamówienia części zamiennych jest potwierdzenie mailowe lub telefoniczne szczegółów zamówienia.
§3. Warunki płatności
1. Klient ma do wyboru następujące metody płatności: przelew bankowy lub płatność gotówką.
2. Ceny proponowanych produktów podawane klientom są cenami netto, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
3. Firma P.U.T. ALBA-SERVICE Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do indywidualnie ustalonych cen produktów.
4. Szczegóły warunków płatności ustalone są indywidulnie.
§4. Dostawa i realizacja zamówienia
1. Produkty dostarczane są na terenie Polski za pośrednictwem zewnętrznych firm transportowych.
2. Termin dostawy ustalany jest indywidualnie.
§5. Gwarancja i reklamacje – zakup przemysłowych maszyn pralniczych
1. Dostawca gwarantuje właściwą pracę urządzenia zgodnie z międzynarodowymi standardami.
2. Ocena prawidłowego funkcjonowania odbywa się wyłącznie na podstawie testów przeprowadzanych w zakładzie Klienta lub w niektórych przypadkach na warsztacie Gwaranta. Kupujący ma prawo uczestniczyć w tych testach.
3. Okres gwarancji ustalany jest indywidualnie. Warunkiem jest fachowa obsługa i konserwacja urządzeń.
4. Gwarancja nie obejmuje części szybko zużywających się, takich jak elementy elektryczne i elektroniczne.
5. W przypadku awarii użytkownik zobowiązany jest do zgłoszenia jej na piśmie do gwaranta: P.U.T. „ALBA – SERVICE” Sp. z o.o. lub za pośrednictwem adresu mailowego: biuro@alba.waw.pl.
6. Użytkownik zakupionego urządzenia gwarantuje pracownikowi serwisu możliwość zapoznania się z awarią i jej usunięcia.
7. Gwarant nie przyjmuje odpowiedzialności za utratę produktów, zysków lub za inne szkody pośrednie, jakie powstały nie bezpośrednio w urządzeniu.
8. Wyklucza się roszczenia dotyczące utraconych zysków, przestojów w produkcji oraz szkód pośrednich związanych z użytkowaniem urządzenia.
9. Warunki gwarancji obowiązują wyłącznie przy obsłudze urządzenia przez przeszkolony przez Gwaranta personel oraz zgodnie z instrukcjami użytkowania i konserwacji.
10. W przypadku utrudnionego dostępu do urządzenia Gwarant ma prawo odstąpić od naprawy do czasu poprawy jakości warunków serwisu przez Użytkownika.
11. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, stwierdzonego przez Gwaranta, koszt interwencji ponosi użytkownik.
§6. Gwarancja i reklamacje – zakup części zamiennych
1. Dostawca gwarantuje właściwą pracę części zamiennych zgodnie z międzynarodowymi standardami.
2. Okres gwarancji na części zamienne wynosi 6 miesięcy. Warunkiem ich prawidłowego działania jest fachowa obsługa i konserwacja urządzeń.
3. W przypadku uszkodzenia części zamiennych w transporcie Kupujący zobowiązany jest do spisania protokołu. Przesyłkę należy rozpakować w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy spisać z kurierem „protokół uszkodzenia” oraz skontaktować się z firmą P.U.T. ALBA-SERVICE” Sp. z o.o. Niespisanie protokołu uszkodzenia uniemożliwi przyjęcie reklamacji.
5. Użytkownik zakupionej części zamiennej gwarantuje pracownikowi serwisu możliwość zapoznania się z ewentualną wadą produktu.
6. Gwarant nie przyjmuje odpowiedzialności za utratę produktów, zysków lub za inne szkody pośrednie, jakie powstałyby nie bezpośrednio w urządzeniu.
7. Wyklucza się roszczenia dotyczące utraconych zysków, przestojów w produkcji oraz szkód pośrednich związanych z użytkowaniem urządzenia.
8. Warunki gwarancji obowiązują wyłącznie przy obsłudze urządzenia przez przeszkolony przez Gwaranta personel oraz zgodnie z instrukcjami użytkowania i konserwacji.
9. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, stwierdzonego przez gwaranta, koszt interwencji ponosi użytkownik.
§7. Gwarancja i reklamacje – usługi serwisowe
1. Firma P.U.T. „ALBA – SERVICE” Sp. z o.o. gwarantuje, że dział serwisowy składa się z wykwalifikowanych pracowników technicznych.
2. Ekspertyza odbywa się wyłącznie na podstawie testów przeprowadzanych w zakładzie Klienta lub w niektórych przypadkach na warsztacie Gwaranta. Kupujący ma prawo uczestniczyć w tych testach.
3. Okres gwarancji na usługi serwisowe wynosi 6 miesięcy. Warunkiem jest fachowa obsługa, konserwacja urządzeń i zastosowanie się do zaleceń pracowników serwisu.
4. W przypadku awarii Klient zobowiązany jest do zgłoszenia jej na piśmie do gwaranta: P.U.T. „ALBA – SERVICE” Sp. z o.o., za pośrednictwem adresu mailowego: biuro@alba.waw.pl lub telefonicznie pod numerem: 226443843.
5. Klient zobowiązuje się do możliwości zapoznania się z awarią pracownikowi serwisu.
6. Firma P.U.T. „ALBA – SERVICE” Sp. z o.o. nie przyjmuje odpowiedzialności za utratę produktów, zysków lub za inne szkody pośrednie, jakie powstały podczas wykonywania usług serwisowych.
7. Wyklucza się roszczenia dotyczące utraconych zysków, przestojów w produkcji oraz szkód pośrednich związanych z użytkowaniem urządzenia.