§1.
Postanowienia ogólne
1.
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów maszyn przemysłowych,
części zamiennych i akcesoriów do przemysłowych urządzeń pralniczych. Zlecenia
usług serwisowych, naprawy maszyn lub wymiany podzespołów.
2.
Właścicielem jest P.U.T. ALBA-SERVICE Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Nugat 4,
wpisana do KRS pod numerem 0000120759.
3. Korzystanie z usług i produktów oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
§2.
Zasady składania zamówień
1.
Zamówienia można składać poprzez wiadomość mailowa skierowana na: biuro@alba.waw.pl lub jan@alba.waw.pl.
2.
Warunkiem realizacji zamówienia maszyn przemysłowych jest potwierdzenie mailowe
i ustalenie szczegółów zamówienia podczas korespondencji.
3. Warunkiem realizacji zamówienia części zamiennych jest potwierdzenie mailowe lub telefoniczne szczegółów zamówienia.
§3.
Warunki płatności
1.
Klient ma do wyboru następujące metody płatności: przelew bankowy lub płatność
gotówką.
2. Ceny
proponowanych produktów podawane klientom są cenami netto, chyba że wyraźnie
zaznaczono inaczej.
3. Firma
P.U.T. ALBA-SERVICE Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do indywidualnie
ustalonych cen produktów.
4. Szczegóły warunków płatności ustalone są indywidulnie.
§4.
Dostawa i realizacja zamówienia
1.
Produkty dostarczane są na terenie Polski za pośrednictwem zewnętrznych firm
transportowych.
2. Termin dostawy ustalany jest indywidualnie.
§5.
Gwarancja i reklamacje – zakup przemysłowych maszyn pralniczych
1.
Dostawca gwarantuje właściwą pracę urządzenia zgodnie z międzynarodowymi
standardami.
2.
Ocena prawidłowego funkcjonowania odbywa się wyłącznie na podstawie testów
przeprowadzanych w zakładzie Klienta lub w niektórych przypadkach na warsztacie
Gwaranta. Kupujący ma prawo uczestniczyć w tych testach.
3.
Okres gwarancji ustalany jest indywidualnie. Warunkiem jest fachowa obsługa i
konserwacja urządzeń.
4.
Gwarancja nie obejmuje części szybko zużywających się, takich jak elementy
elektryczne i elektroniczne.
5. W
przypadku awarii użytkownik zobowiązany jest do zgłoszenia jej na piśmie do
gwaranta: P.U.T. „ALBA – SERVICE” Sp. z o.o. lub za pośrednictwem adresu
mailowego: biuro@alba.waw.pl.
6.
Użytkownik zakupionego urządzenia gwarantuje pracownikowi serwisu możliwość
zapoznania się z awarią i jej usunięcia.
7. Gwarant
nie przyjmuje odpowiedzialności za utratę produktów, zysków lub za inne szkody pośrednie,
jakie powstały nie bezpośrednio w urządzeniu.
8.
Wyklucza się roszczenia dotyczące utraconych zysków, przestojów w produkcji
oraz szkód pośrednich związanych z użytkowaniem urządzenia.
9.
Warunki gwarancji obowiązują wyłącznie przy obsłudze urządzenia przez
przeszkolony przez Gwaranta personel oraz zgodnie z instrukcjami użytkowania i
konserwacji.
10. W
przypadku utrudnionego dostępu do urządzenia Gwarant ma prawo odstąpić od
naprawy do czasu poprawy jakości warunków serwisu przez Użytkownika.
11. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, stwierdzonego przez Gwaranta, koszt interwencji ponosi użytkownik.
§6.
Gwarancja i reklamacje – zakup części zamiennych
1.
Dostawca gwarantuje właściwą pracę części zamiennych zgodnie z międzynarodowymi
standardami.
2.
Okres gwarancji na części zamienne wynosi 6 miesięcy. Warunkiem ich
prawidłowego działania jest fachowa obsługa i konserwacja urządzeń.
3. W
przypadku uszkodzenia części zamiennych w transporcie Kupujący zobowiązany jest
do spisania protokołu. Przesyłkę należy rozpakować w obecności kuriera. Jeżeli
przesyłka jest uszkodzona, należy spisać z kurierem „protokół uszkodzenia” oraz
skontaktować się z firmą P.U.T. ALBA-SERVICE” Sp. z o.o. Niespisanie protokołu
uszkodzenia uniemożliwi przyjęcie reklamacji.
5.
Użytkownik zakupionej części zamiennej gwarantuje pracownikowi serwisu
możliwość zapoznania się z ewentualną wadą produktu.
6. Gwarant
nie przyjmuje odpowiedzialności za utratę produktów, zysków lub za inne szkody pośrednie,
jakie powstałyby nie bezpośrednio w urządzeniu.
7.
Wyklucza się roszczenia dotyczące utraconych zysków, przestojów w produkcji
oraz szkód pośrednich związanych z użytkowaniem urządzenia.
8.
Warunki gwarancji obowiązują wyłącznie przy obsłudze urządzenia przez
przeszkolony przez Gwaranta personel oraz zgodnie z instrukcjami użytkowania i
konserwacji.
9. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, stwierdzonego przez gwaranta, koszt interwencji ponosi użytkownik.
§7.
Gwarancja i reklamacje – usługi serwisowe
1. Firma
P.U.T. „ALBA – SERVICE” Sp. z o.o. gwarantuje, że dział serwisowy składa się z
wykwalifikowanych pracowników technicznych.
2. Ekspertyza
odbywa się wyłącznie na podstawie testów przeprowadzanych w zakładzie Klienta
lub w niektórych przypadkach na warsztacie Gwaranta. Kupujący ma prawo
uczestniczyć w tych testach.
3.
Okres gwarancji na usługi serwisowe wynosi 6 miesięcy. Warunkiem jest fachowa
obsługa, konserwacja urządzeń i zastosowanie się do zaleceń pracowników serwisu.
4. W
przypadku awarii Klient zobowiązany jest do zgłoszenia jej na piśmie do
gwaranta: P.U.T. „ALBA – SERVICE” Sp. z o.o., za pośrednictwem adresu
mailowego: biuro@alba.waw.pl lub
telefonicznie pod numerem: 226443843.
5. Klient
zobowiązuje się do możliwości zapoznania się z awarią pracownikowi serwisu.
6. Firma
P.U.T. „ALBA – SERVICE” Sp. z o.o nie przyjmuje odpowiedzialności za utratę
produktów, zysków lub za inne szkody pośrednie, jakie powstały podczas wykonywania
usług serwisowych.
7.
Wyklucza się roszczenia dotyczące utraconych zysków, przestojów w produkcji
oraz szkód pośrednich związanych z użytkowaniem urządzenia.